Протидія булінгу
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ на
2022–2023 н.р.
№ | НАЗВА ЗАХОДУ | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні особи | Примітка |
1. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | I-III курс. | Вересень-Жовтень | Практичний психолог керівник правового лекторію | |
2. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | I-III курс. | Протягом року | Класні керівники, майстри в/н. вихователі, бібліотекарі | |
3. | Години спілкування на тему: «Кібербулінг». | I-III курс. | Протягом року | Класні керівники, майстри в/н., вихователі, керівник правового лекторію | |
4. | Корисні поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | I-III курс. | Протягом року | Класні керівники, майстри в/н., вихователі, викладач предмету інформатики, керівник правового лекторію | |
5. | Перегляд відео презентацій «Булінг в ліцеї. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини». | I-III курс. | Листопад-Грудень | Практичний психолог, класні керівники, майстри в/н., вихователі, керівник правового лекторію | |
6. | Круглий стіл для батьків “Поговоримо про булінг та кібербулінг | Батьки | Грудень Травень | Практичний психолог, класні керівники, майстри в/н., вихователі, керівник правового лекторію | |
7. | Поради батькам, щоби зменшити ризик булінгу та кібербулінгу для своєї дитини. | Батьки | Грудень Травень | Практичний психолог, класні керівники, майстри в/н., вихователі,керівник правового лекторію | |
8. | Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”. | I-III курс. | Січень лютий | Практичний психолог, викладач предмету інформатики,керівник правового лекторію | |
9. | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу». | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог | |
10. | Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг». | I-III курс. | Протягом року | Класні керівники, майстри в/н., вихователі, викладач предмету інформатики, керівник правового лекторію | |
11. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | I-III курс. | Квітень | Практичний психолог, викладач предмету інформатики,керівник правового лекторію | |
12. | Консультативний пункт. «Скринька довіри». | I–III курс. | Постійно | Практичний психолог |
Заступник директора НВР Сергій ПАВЛОВСЬКИЙ
Процедура подання
(з дотриманням конфіденційності)
заяви про випадки булінгу (цькування)
1. Усі здобувачі освіти Квасилівського професійного ліцею , педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок булінгу (цькування).
Зразок заяви
Директору
Квасилівського професійного
ліцею Савчуку О.Л.
матері учня гр.19
Ковальчук Уляни Миколаївни
ЗАЯВА
Доводжу до Вашого відома, що останнім часом мій син, Ковальчук Сергій Андрійович, постійно зазнає морального та фізичного тиску з боку учнів групи 19 Василюка Богдана та Ласіча Миколи. Прошу терміново розібратися в ситуації, що склалася.
01.03.2021 року Ковальчук У.М.
3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
5. Комісія напротязі однієї доби проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.
6. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)
- Якщо комісія, створена для розгляду випадку булінгу (цькування), визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, то керівник навчального закладу в обов’язковому порядку повідомляє про це уповноваженим підрозділам:
- ювенальній поліції сектору превенції
- Службі у справах дітей
- У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до органів Національної поліції із заявою.
Телефони довіри
- Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
- Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
- Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;
- Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20; 5.
- Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75; 6.
- Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
- Національна поліція України 102.