Кабінет психолога

СОКАЛЬСЬКА КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА 

Моє професійне кредо : “Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше”
(Б.Моралес)

Життєве кредо : Потрібно бути людиною,
незважаючи на всю  жорстокість світу.
І це – можливо”
(О. Генрі)

Освіта: Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного Університету.

 Спеціальність : психологія, рік закінчення навчання 2011р.

Кваліфікаційна стратегія : ІІ

         У своїй роботі найбільшу увагу приділяю роботі з учнями, педагогами, батьками за таким напрямкам: консультаційний, психодіагностичний, корекційно-відновлювальний та розвивальний, психологічна просвіта, організаційно-методична робота.

Проблемна тема над якою працюю“Створення комфортного психологічного клімату в навчальному закладі”.

За період роботи  пройшла навчання та приймала участь в обласних методичних секціях психологів   та отримала сертифікати :

–   Тренінг за участі благодійної організації “Чайка” на тему:  “Торгівля людьми”;

–  “Школа педагогічної майстерності працівників психологічної служби ПТНЗ” на тему: “Психологічна допомога при адаптації учнів до нових умов навчання”;

–  На базі навчально – методичного  центру пройшла навчання:  “Формування здорового способу життя   та профілактика ВІЛ/СНІДу”;
– На базі РОІППО пройшла тренінг з питань  опитування дітей, що стали жертвами або свідками насильства, а також вчинили насильство.

–  “Психолого – педагогічний супровід становлення учня ПТНЗ, як конкурентно спроможного фахівця”.

    МЕТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ  СЛУЖБИ:

«Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення»

ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:.
  • Психологічна адаптація усіх учасників навчально – виховного процесу;
  • Профілактика правопорушень;
  • Формування здорового способу життя.
  • Діагностичне обстеження усіх учасників навчально – виховного процесу, визначення труднощів у навчанні, спілкуванні та ін.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ :
  • Психологічний супровід учнів та їх родин, які перебувають або загинули у зоні АТО;
  • Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, консультативна та профілактична робота з батьками таких дітей;
  • Профілактика булінгу, конфліктності в учнівському середовищі;
  • Збереження психологічного здоров’я усіх учасників навчально – виховного процесу;
  • Просвітницька робота з учасниками навчально – виховного процесу, щодо торгівлі людьми, безпечного працевлаштування за кордоном та ін.
  • Надання психологічної допомоги батькам у їх взаємовідносинах з власними дітьми.
  • Консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань психологічної готовності до зовнішнього незалежного оцінювання.