Кабінет психолога
СОКАЛЬСЬКА КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА
Моє професійне кредо : “Мудрий цінує всіх, адже в кожному знаходить хороше”
(Б.Моралес)
Життєве кредо : Потрібно бути людиною,
незважаючи на всю жорстокість світу.
І це – можливо”
(О. Генрі)
Освіта: Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного Університету.
Спеціальність : психологія, рік закінчення навчання 2011р.
Кваліфікаційна стратегія : ІІ
У своїй роботі найбільшу увагу приділяю роботі з учнями, педагогами, батьками за таким напрямкам: консультаційний, психодіагностичний, корекційно-відновлювальний та розвивальний, психологічна просвіта, організаційно-методична робота.
Проблемна тема над якою працюю: “Створення комфортного психологічного клімату в навчальному закладі”.
За період роботи пройшла навчання та приймала участь в обласних методичних секціях психологів та отримала сертифікати :
– Тренінг за участі благодійної організації “Чайка” на тему: “Торгівля людьми”;
– “Школа педагогічної майстерності працівників психологічної служби ПТНЗ” на тему: “Психологічна допомога при адаптації учнів до нових умов навчання”;
– На базі навчально – методичного центру пройшла навчання: “Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу”;
– На базі РОІППО пройшла тренінг з питань опитування дітей, що стали жертвами або свідками насильства, а також вчинили насильство.
– “Психолого – педагогічний супровід становлення учня ПТНЗ, як конкурентно спроможного фахівця”.
МЕТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
«Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення»
ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:.
- Психологічна адаптація усіх учасників навчально – виховного процесу;
- Профілактика правопорушень;
- Формування здорового способу життя.
- Діагностичне обстеження усіх учасників навчально – виховного процесу, визначення труднощів у навчанні, спілкуванні та ін.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ :
- Психологічний супровід учнів та їх родин, які перебувають або загинули у зоні АТО;
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, консультативна та профілактична робота з батьками таких дітей;
- Профілактика булінгу, конфліктності в учнівському середовищі;
- Збереження психологічного здоров’я усіх учасників навчально – виховного процесу;
- Просвітницька робота з учасниками навчально – виховного процесу, щодо торгівлі людьми, безпечного працевлаштування за кордоном та ін.
- Надання психологічної допомоги батькам у їх взаємовідносинах з власними дітьми.
- Консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань психологічної готовності до зовнішнього незалежного оцінювання.