Чорнобиль не має минулого часу…

35 років тому світ сколихнула страшна новина – 26 квітня 1986 року сталася трагедія, яка увійшла в історію людства під назвою Чорнобильська катастрофа, найбільша техногенна аварія ХХ століття.

Чорнобиль став зловісним знаком найсильніших само руйнівних дій людини. Мирний атом в одну ніч став лютим ворогом, невидимими променями забираючи людські життя.

Сотні тисяч людей постраждали від аварії. Хмара радіоактивного пилу пронеслась над європейськими державами, діставшись аж країн Скандинавського півострова. Чорнобиль – це незагоєна рана, не лише наша особиста, а й загальнолюдська, це страшний урок не стільки конкретному суспільному устрою, скільки всьому людству.

Здобувачі освіти приєдналися відвідали офіційні заходи з нагоди вшанування пам’яті постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. В бібліотеці ліцею створена ілюстрована книжкова виставка: «Чорнобиль немає минулого часу…». Учні гуртожитку підготували та декламували поетичні вірші присвячені Чорнобилю і були ознайомлені з різноманітною літературою.

Працівники ліцею зібралися поколядувати, пощедрувати та “посіяти” всім достатку, здоров’я на весь рік та подарувати всім гарний настрій. Адже сьогодні 13 січня, в Україні відзначають свято Маланки, або Щедрий вечір, Василів вечір. Це українське народне і церковне свято, вечір напередодні «старого» Нового року або святого Василія Великого; новорічний обряд з традиційним переодяганням у тварин і […]

12 січня в закладі освіти відбулася педагогічна рада за підсумками роботи в першому семестрі. У своїх виступах доповідачі акцентували увагу на досягненнях здобувачів освіти та педагогів за перший семестр навчального року. Були окреслені плани на другий семестр.

Відбулося чергове засідання методичної комісії суспільно-гуманітарних дисциплін.Члени комісії обговорили виступи Суханицької Тетяни “Принципи змішаного та дистанційного навчання в умовах карантину” та Бондар Наталії “Особливості викладання української мови та літератури в умовах дистанційного навчання”. Обмінялися досвідом роботи з даного питання.