9 лютого викладачем математики Парфенчук О. С. був проведений урок геометрії для групи кухарів – кондитерів на тему: «Кути між площинами». Перед викладачем було поставлено, як завжди, не просте завдання:  «Як же зацікавити учнів? Як переконати їх, що математика в їхній професії вкрай необхідна, а не навпаки? Як допомогти їм стати висококваліфікованими, конкурентоспроможними спеціалістами на ринку праці? За яких умов учні будуть добре вивчати предмет?» Лише тоді, коли зрозуміють, що отримані знання знадобляться у житті, обраній професії, побуті.

Оксана Степанівна наголосила учням , що професійна спрямованість уроків математики полягає в тому, щоб вони на практиці змогли використовувати знання, набуті на уроках математики. Сьогодні, як і вчора, і завжди працівник зобов’язаний бути творцем. На будь-якій ділянці проявляти власну ініціативу, вносити нові технічні ідеї, досягати максимального економічного ефекту, дотримуватися точності розрахунків. Тому треба вміти підставляти числові дані у відповідні формули, будувати графіки виробничих процесів, виготовляти креслення, розраховувати кількість потрібного матеріалу, розуміти і аналізувати отриманий результат.

Викладачем були підібрані завдання, які проводили чіткі паралелі з їх майбутньою професією. Головним при цьому є не прагнення дати учням якомога більше інформації, а турбота про глибину та якість набутих ними знань, яку вони зможуть застосувати у професійній діяльності та повсякденному житті.

Leave a Comment

thirteen − 9 =