Структура учнівського самоврядування

 

 

Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яка є засобом життя учнівського колективу та прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноманітній роботі навчального закладу, залучає їх до активної діяльності, допомагає зрозуміти свої права та обов’язки, формує управлінські навички.

Основними завданнями РУС ліцею є:

– активізація діяльності учнів, їх громадянської позиції;

– створення умов для реалізації організаторських здібностей учнів;

– поширення в навчальному закладі принципів демократії, особистої свободи та відповідальності кожного учня;

– залучення учнів до становлення та активізації життя учнівського колективу.

Девіз учнівського самоврядування ліцею: «Ніхто , крім нас»

Очолює раду учнівського самоврядування голова – Козак Роман учень групи 33, активний та цілеспрямований учень.

Його обрали на загальноучнівських зборах ліцею методом відкритого  голосування.

Для виконання завдань та рішень РУС ліцею з основних напрямків роботи працюють 8 центрів, до яких входять не менше 6-7 учнів ліцею:

–  Центр  з навчання та професійної підготовки;

–  Центр дисципліни та порядку;

–   Волонтерський загін;

–   Школа «ЛІДЕР»;

–    Прес – центр;

–     Центр соціального захисту;

–    Центр з культмасової роботи;

–    Центр  з спортивної роботи.

Кожна комісія має свою програму та план дій.

На початку навчального року та в кінці відбуваються загальноучнівські збори, на яких учні звітують перед головою РУС про проведену роботу та узгоджують план роботи на наступний навчальний рік. Раз на місяць відбуваються збори ради лідерів, до якої  входять усі учні з 8 центрів.

Цінність учнівського самоврядування полягає в тому, що учні глибоко і всебічно проникають у сутність своїх прав і обов’язків.
Учнівське самоврядування ліцею — це старт для початку професійного зростання, можливість навчатися, бути відповідальним за себе й інших.
Організація учнівського самоврядування в учнівському  колективі — надзвичайно складний і багатоплановий процес. Він вимагає від педагогічного колективу чималих спільних зусиль, єдності в цій роботі, постійного пошуку нових форм і методів організаційної діяльності учнів.