Відомо, що в історії людства виділяють три періоди:

  • кам’яний вік;
  • мідний вік;
  • залізний вік.

Останній почався з моменту появи заліза, що нині є основою сучасної техніки, машинобудування, засобів зв’язку, космічних, кораблів і взагалі всієї промисловості.

Залізо – це основа чавуну й сталі сплавів, які найбільше використовує людина. Із цим металом пов’язано багато кривавих сторінок історії: з нього виготовляли мечі, кольчуги, зброю, снаряди, бомби.

4 квітня викладачем хімії Мігалі А. П. був проведений урок на тему «Сполуки Феруму» в 11групі, яка навчається за спеціальністю «слюсар з ремонту автомобілів», метою якого було поглибити і розширити знання про метали  побічних підгруп на прикладі  Феруму; показати залежність будови і властивостей на прикладі  сполук  Феруму(ІІ) і Феруму(ІІІ).

Під час уроку учні проявили творчий підхід до виконання домашнього завдання, шукаючи народні прислів’я та приказки, які стосуються заліза та його сполук. Для актуалізації знань, учням було запропоновано взяти участь в «Хімічному аукціоні». Під час аукціону учні «робили ставки» своїми знаннями фізичними та хімічними властивостями заліза. Учні демонстрували професійні навички з будови автомобілів та вказували які деталі найшвидше піддаються корозії (іржавіють)та потребують заміни. Впродовж уроку учні вдосконалювали знання про фізичні та хімічні властивості оксидів, гідроксидів та солей Феруму.

На закріплення матеріалу учнями, пропонувалося виконати індивідуальні завдання у вигляді ланцюгів хімічних реакцій з ключовим словом.  Протягом всього уроку учні фіксували свої відповіді у анкеті та в кінці уроку мали змогу оцінити свою роботу на уроці. Всі учні оцінили свою роботу на уроці позитивно та отримали відповідні оцінки.

Leave a Comment

4 + 17 =